x تبلیغات
Mr Seo

Mr Seo

دلیل اصلی انتخاب بروکر آلپاری چیست؟

 بروکر آلپاری

بروکر آلپاری آنچنان اعتباری در سرتاسر جهان دارد که بیش از دو میلیون تریدر را مجاب کرده تا از خدمات آن استفاده کنند. این بروکر چندین و چند رگولاتوری معتبر داشته و علاوه بر آن در ایران با تکیه بر رگولاتوری آفشور فعالیت می‌کند. از آنجاییکه بازار فارکس مستقیما با پول و سرمایه افراد سر وکار دارد، جلب اعتماد مخاطبان بسیار سخت بوده و مهمتر از آن، حفظ این اعتماد است. بروکر آلپاری با نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر در بازارهای جهانی، یکی از خوش اعتبار ترین بروکرهای حال حاضر دنیا است.

علاوه بر این جلب اعتماد مستمر، مزایایی که بروکر آلپاری به کاربران خود میدهد، تقریبا بی نظیر است. تنها بروکری بر اساس خواسته‌های کاربران خود، شش حساب مجزا برای خرید و فروش ارائه کرده است، همین بروکر بوده و شارژ اولیه ی حساب برای شروع فعالیت را نیز بسیار پایین نگهداشته است. این بروکر، وبینار و سمینار و آموزش های مستمری را برای بالا بردن دانش تریدرها ارائه کرده است. این همه ی ماجرا نیست!

بروکر آلپاری در هر هفته و هر ماه، مسابقات هیجان انگیزی را نیز برای تریدرها اجرا میکند. علم سرمایه گذاری بسیار خشک و پر استرس است، بنابراین برگذاری چنین مسابقات و فعالیت های نسبتا تفریحی، به آرامش اعصاب تریدرها کمک کرده و نتیجتا باعث افزایش بهره وری آن ها خواهد شد. همه چیز در این بروکری بهینه است. اسپرد، مارجین، لوریج و ... همگی در این بروکر بر اساس تجربه ی دو دهه ی گذشته تعیین شده تا بیشترین رضایت را در میان کاربران ایجاد نماید.

پس اگر قصد دارید که وارد بازار فارکس شده و با خیال راحت به خدمات بروکری تکیه کنید، توصیه میشود که حتما بروکر آلپاری را برای کار خود انتخاب کنید تا تمرکز شما صرفا بر روی کسب سود بیشتر از هر معامله باشد. بعضی از بروکرها به جای تسهیل معاملات، فرآیند ترید کردن را نه تنها پیچیده تر کرده، بلکه استرس از دست دادن پول را نیز به تریدر القا میکنند. اما بروکر آلپاری کاملا متفاوت بوده و همواره تلاش میکند تا رضایت مخاطبان را به حداکثر برساند.

برچسب‌ها: ,

بررسی کامل بروکرهای کلاهبردار فارکس

 بروکرهای کلاهبردار فارکس

کلمات زیادی هستند که در گوگل جستجوی زیادی بر روی آنها صورت گرفته است. چرا که یقینا افراد زیادی هستند که برای کسب اطلاعات در خصوص کلمه ای که جستجو میکنند. از گوگل بعنوان یک مرجع استفاده میکنند ما آنالیز خودمان را بر روی معروفترین بروکر ها در میان ایرانیان قرار میدهیم. کلماتی مانند:

کلاهبرداری بروکر آلپاری یا کلاهبرداری آلپاری

کلاهبرداری بروکر هاتفارکس یا کلاهبرداری هاتفارکس

کلاهبرداری بروکر فیبوگروپ یا کلاهبرداری فیبوگروپ

کلاهبرداری بروکر هاتفارکس یا کلاهبرداری هاتفارکس

کلاهبرداری بروکر روبو فارکس یا کلاهبرداری روبوفارکس

کلاهبرداری بروکر لایت فارکس یا کلاهبرداری لایت فارکس

کلاهبرداری بروکر fbs  یا کلاهبرداری fbs

کلاهبرداری بروکر آمارکتس یا کلاهبرداری آمارکتس

کلاهبرداری بروکر HYCM یا کلاهبرداری HYCM

کلاهبرداری بروکر ORBEX یا کلاهبرداری ORBEX

یقینا کلمات زیاد دیگری که شامل  کلاهبردای بروکر فارکس باشند در گوگل جستجو شده اند. اما ما به بررسی بروکرهایی میپردازیم که مخاطبین بیشتری تمایل داشته اند تا بدانند که آیا آن بروکرها کلاهبرداری داشته اند یا قابل اعتماد میباشند. ما برای پیدا کردن بیشترین کلمات سرچ شده در گوگل از ابزار خود گوگل استفاده کردیم. در میان کلمات جستجو شده در رده های پایین تر با عباراتی چون آیا بروکر آلپاری معتبر است ؟ یا این عبارت که آیا بروکر هاتفارکس معتبر است ؟ و یا حتی معتبرترین بروکر فارکس چیست ؟ نیز مواجه شدیم که یقینا تمامی این موارد نیز در همین پست برای شما بررسی خواهد شد. و در پایان نتیجه گیری از نظر خودمان را نیز بیان خواهیم کرد. برای خواندن این موضوع، به مقاله ی بروکرهای کلاهبردار فارکس مراجعه کنید.

برچسب‌ها: ,

راهنمای شناخت بروکر فارکس

بروکر فارکس وظیفه ای مشابه با کارگزار بورس دارد. اما از لحاظ وسعت فعالیت و خدمات ارائه شده، تفاوت های بسیار زیادی با یکدگیر دارند. در بازار فارکس، چیزهایی بیشتر از سهام شرکت های بین المللی برای فروش گذاشته شده است. این چیزهای قابل معامله که به عنوان دارایی از آنها یاد میشود شامل فلزات گرانبها (طلا، مس، نقره، پلاتین و ...)، انرژی (نفت، گاز، ...)، سهام (همانند کارگزارها)، شاخص سهام (مثلا شاخص سهام داوجونز)، زوج ارزها، رمز ارزها و ... میشوند.

این در حالی است که کارگزاری های بورس فقط و فقط سهام شرکت ها را برای فروش گذاشته اند. علاوه بر این تنوع سبد معاملاتی، مفاهیم جدیدی نیز همانند لوریج و بونوس در بازار فارکس وجود دارد. بروکر فارکس برای جذب مشتریان بیشتر و در راستای مشتری مداری، سعی میکند تا خدمات منحصر به فردی را ارائه کند. لوریج و بونوس جزو خدماتی هستند که واقعا شروع فعالیت و ادامه دادن ترید در فارکس را جذاب میکننند.

بروکر فارکس موجودی تریدر را تا 1000 برابر افزایش میدهد و مثلا اگر شما با صد دلار وارد بازار بین المللی شوید، میتوانید فرض کنید که با صد هزار دلار وارد شده اید. این یعنی که حتی سود یک درصدی هم معادل 1000 دلار است. اما کارگزار بورس نمیتواند چنین خدماتی را در اختیار شما قرار دهد. نکته ی مهم دیگری که بروکر فارکس را از کارگزار مجزا میکند، توانمندی مالی بسیار قدرتمند و حوزه ی بین المللی فعالیت است. برای انتخاب بروکر فارکس این مقاله را بخوانید.

برچسب‌ها: بروکر فارکس,

صفر تا صد مارجین چیست برای تازه کاران

 در ادامه مقالات آموزش فارکس قصد داریم به اصطلاحات معامله مارجین در متاتریدر بپردازیم. به عنوان مثال به این سوال که مارجین چیست پاسخ خواهیم داد و اصطلاحات بیشتری را بررسی خواهیم کرد. حال که در دنیای معاملات مارجین شیرجه زده اید ، بد نیست یک زبان بکلی جدید را یاد گرفته تا بفهمید اوضاع حقیقتاً از چه قرار است. همچون هر حوزه تخصصی دیگر ، معاملات فارکس نیز واژگان و اصطلاحات خاص خود را دارد. در این مقاله مختصری از رایج ترین اصطلاحاتی که ممکن است در نرم افزار معاملاتی (متاتریدر 4 و 5) خود مشاهده کنید ارائه می شود. در ابتدا به سراغ سوال اصلی یعنی مارجین چیست خواهیم رفت.

 

مارجین چیست (Margin) ؟

مارجین، مقدار پولی است که باید در پلتفرم معاملاتی خود سپرده گذاری کنید تا  قادر به سفارش گذاری و حفظ پوزیشن خود در بازار فارکس باشید. از مارجین به عنوان وثیقه ای استفاده می شود تا کارگزار اطمینان حاصل کند که شما می توانید ضرر احتمالی ناشی از پوزیشن های خود را پوشش دهید. ضرر و زیان شما در معاملات فارکس نمی تواند بیش از مقدار مارجین حساب شما باشد. به عنوان مثال اگر شما 1000 دلار حساب معاملاتی خود را شارژ کرده باشید و هیچ معامله ای نیز انجام نداده باشید مارجین شما 1000 دلار است.

نیاز مارجین (Margin Requirement)

نیاز مارجین ، مقدار مارجین مورد نیاز برای بازکردن معامله است که به صورت درصدی (?) از اندازه “واقعی معامله” ای که می خواهید باز کنید بیان می شود. مثلا گفته می شود نایز مارجینی 1% ، 2% ، 3% یا 10% است به این معنی که شما باید مثلا 1% از کل حجم معامله واقعی را به عنوان مارجین در حساب خود داشته باشید

 

مارجین مورد نیاز (Required Margin)

مارجین مورد نیاز، پولی است که هنگام باز کردن معامله کنار گذاشته شده و “قفل” می شود. در واقع این همان چیزی است که به اختصار به آن مارجین می گوییم. به عنوان مثال ، اگر یک پوزیشن 10،000 دلاری (مینی لات) ، با نیاز مارجین 2? (یا لورج 50: 1) باز کنید ، در طول این معامله مبلغ 200 دلار “قفل” می شود. تا زمانی که این معامله باز باشد نمی توان از این 200 دلار برای باز کردن موقعیت های دیگر استفاده کرد. با بسته شدن معامله ، این 200 دلار مارجین “آزاد” می شود. اگر نیاز به آموزش های کاربردی در مبحث مارجین چیست دارید، این مقاله را بخوانید.

برچسب‌ها: مارجین چیست,

انتخاب بروکر

چطور ممکن است اولین قدم را اشتباه برداشت و باز هم به مقصد رسید؟ اصلا چنین چیزی امکان پذیر نیست. تا انسان بوده و هست، اولین انتخاب ما، سرنوشت کسب و کار یا حتی زندگیمان را مشخص میکند. در بازار فارکس نیز داستان همین است. شما آموزش ها را دیده اید، سرمایه اولیه لازم را دارید، سیگنال های معتبری به دستتان میرسد که کاملا قابل اعتماد است و ... خلاصه همه چیز آماده است برای پرش در درون استخر. اما تا به حال فکر کرده اید که بروکر چه نقش پررنگ و مهمی در فعالیت شما دارد؟! یا نه؟! فقط چون شنیده اید که فلان بروکر بونوس خوبی دارد، یا از متاتریدر 5 پشتیبانی میکند یا پشتیبانی 24 ساعته فارسی زبان دارد، تصمیم گرفته اید در همان بروکر افتتاح حساب کنید؟!


اگر این کار را کرده اید، برگردید و جمله اول را مجددا بخوانید. چطور ممکن است که اولین قدم را اشتباه برداشت و باز هم به مقصد رسید؟! کمی تامل کنید، نفسی بکشید و مجددا فرضیه و اساس انتخاب بروکر خود را مرور کنید. با چه مبنا و منطقی تصمیم به افتتاح حساب گرفته اید؟ چون اسپرد کمی دارد؟ خب همه در حال رقابت بر سر کم کردن اسپردها هستند. چون کمیسیون نمیگرد؟! آیا این کافی است؟! چون نرخ بهره نداشته و حساب کاملا اسلامی ارائه میکند؟؟! همین؟!!؟


این ها کافی نیستند. حتی اگر بهترین دوستتان به شما گفت که من 15 سال است که با این بروکر کار میکنم و کارشان حرف ندارد، باز هم این کافی نیست. سرمایه ی شما، برای شماست. استراتژی شما، خاص شماست. ریسک پذیری شما هم خاص خودتان است. پس بروکرتان هم باید خاص شما باشد نه فقط توصیه ای از دوست شما! اصلا به این سوال پاسخ دهید که چند بروکر در ایران فعالند؟ چند بروکر علاوه بر ایران، در کشورهای دیگر (مثلا امارات) فعالند؟ کدام بروکر، دفتر شیک و مجهزی در دل اروپا دارد؟! کدام بروکر در آمریکا هم فعالیت میکند؟ دیدید! نمیدانید!


صرفا میدانید که این بروکر خوب است، چون دیگران توصیه کرده اند. چون اسپرد فیکس با 10 پیپ دارد. اما قدم اول را محکم بردارید. هر بروکری، سیاست های خاص خود را داشته و نتیجتا هم خدماتی که میدهد، مناسب بعضی از تریدرها است (نه همه و خصوصا شما). با کسانیکه متخصص انتخاب بروکر هستند مشورت کنید تا دقیقا بروکری را انتخاب کرده که مناسب کار شما باشد. اگر از بورس ایران تجربه کسب کردید و میخواهید وارد بازارهای جهانی شوید، چرا سراغ سهام های معتبر و بین المللی همچون اپل، مایکروسافت، تسلا، گوگل و ... نروید؟! اما کدام بروکر سبد سهام بزرگتری دارد؟


اگر به کریپتوعلاقه دارید، چرا سراغ بروکری با سبد متنوعتر نمی روید؟! برای شما کافیست که فقط پنج رمزارز شناخته شده را معامله کنید؟! قطعا نه. دوست دارید که تنوع سبد رمزارزهای شما همانند بایننس، گسترده باشد. پس منتظر چه چیزی هستید؟! با یک کارشناس خبره مشورت کنید. کسی که 15 سال در این بازار فعالیت کرده و هیچ بروکری را به عنوان بهترین بروکر معرفی نمیکند. بلکه بهترین بروکر را بر مبنای نیاز شما، انتخاب میکند. اگر میخواهید قدم اول را درست بردارید، پس در انتخاب بروکر شتابزده نباشید! همین!

برچسب‌ها: انتخاب بروکر,انتخاب بروکر فارکس,بروکرهای معتبر,بروکر فارکس,

 

واریز و برداشت بدون کمیسیون

احتمالا روبوفارکس تنها بروکری است که با ایران کار می‌کند و از امکان برداشت لحظه‌ای وبمانی برخوردار است. یعنی به محض اینکه شما درخواست برداشت خود را ثبت کنید پول به حسابتان واریز می‌شوید. در برخی بروکرها برداشت تا چند روز زمان ‌می‌برد.

سرور مجازی رایگان

یکی دیگر از مزایا روبوفاکرس سرور مجازی (VPS) رایگان است. اگر شما یک حساب معاملاتی با ۳۰۰ دلار داشته باشید و هر ماه سه لات معامله کنید میتوانید همیشه از یک سرور مجازی پرسرعت رایگان بهره ببرید و از هزینه‌های ماهانه سرور مجازی خلاص شوید.

بونوس های روبوفارکس

بونوس خوش آمدگویی

برای شروع معاملاتتان در روبوفارکس احتیاج به سرمایه اولیه چندانی ندارید! چرا که روبوفارکس یک بونوس خوش آمدگویی ۳۰ دلاری برایتان در نظر گرفته است. با ده دلار واریز میتوانید این ۳۰ دلار را به عنوان اعتبار دریافت کنید. معمولا بروکرها برای برداشت سود حاصل از بونوس شرایط سختی را در نظر میگیرند که موجب می‌شود تریدرها از خیر خیلی از بونوس‌ها بگذرند. اما روبوفارکس به طرز خوشحال‌کننده و عجیبی تقریبا هیچ شرطی برای برداشت سود حاصل از این بونوس ندارد! ما هم اولش باور نمی‌کردیم! اما واقعا همینطور است. پس توصیه می‌کنیم این بونوس سی دلاری را از دست ندهید!

روبوفارکس علاوه بر بونوس خوش‌آمدگویی ۳۰ دلاری دو نوع بونوس دیگر هم ارائه می‌دهد.

بونوس 120 درصد Classic

با بونوس کلاسیک روبوفارکس شما می‌توانید تا ۱۲۰ درصد، واریز اولیه خود را افزایش دهید. یعنی اگر ۱۰۰ دلار واریز کنید در حساب متاتریدر ۱۲۰ دلار به آن اضافه خواهد شد. در نتیجه می‌توانید فرض کنید که شما ۲۲۰ دلار (۱۰۰ دلار دپازیت + ۱۲۰ دلار کردیت) دارید که می‌توانید از آن برای افزایش حجم معاملاتتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که این بونوس غیر قابل ضرر است. یعنی در مثال قبل وقتی اکوئیتی حساب شما به ۱۲۰ دلار رسید به طور خودکار معاملات شما بسته خواهد شد و بونوس از حسابتان حذف می‌شود!

اما توجه داشته باشید که فایده این بونوس این است که شما می‌توانید سطح کال مارجین و استاپ اوت شدن خود را به صفر برسانید! این بونوس قابل برداشت هم هست. به شرطی به اندازه (بونوس/۲) لات معامله کنید! به عنوان مثال اگر ۱۲۰ دلار بونوس دریافت کرده‌اید می‌توانید با ۶۰ لات معامله این ۱۲۰ دلار را برداشت کنید.قوانین بونوس رایگان به همراه جزئیات آن در مقاله‌ی دیگری از ایران بروکر برای شما آماده شده است.

بونوس ۶۰ درصد Profit Share

با این بونوس می‌توانید تا ۶۰ درصد واریز اولیه خود را افزایش دهید. تفاوت و مزیت آن نسبت به بونوس قبلی این است که این بونوس قابل ضرر است. یعنی اگر برای مثال ۱۰۰۰ دلار واریز کنید، موجودی شما ۱۶۰۰ دلار خواهد بود و بعد از رسیدن اکوئیتی به ۶۰۰ معاملات ما بسته نخواهد شد. در این بونوس بروکر در سودی که شما می‌کنید شریک خواهد بود. به عنوان مثال اگر شما ۱۰۰۰ دلار واریز کنید و ۵۰ درصد (۵۰۰ دلار) بونوس دریافت کنید در مجموع ۱۵۰۰ دلار موجودی خواهید داشت که دو سوم آن اصل پولتان و یک سوم آن بونوس بروکر است. حال برای مثال اگر ۳۰۰ دلار سود کنید و موجودی خود را به ۱۸۰۰ دلار برسانید، دو سوم آن سود (۲۰۰ دلار) از آن شماست و ۱۰۰ دلار به بروکر خواهد رسید. قوانین و جزئیات کامل این بونوس روبوفارکس را بهتر بدانید

جمع بندی و ارزیابی نهایی روبوفارکس - 2021 میلادی

بروکر روبوفارکس یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین بروکرهایی است که با ایران کار می‌کند. روبوفارکس به اندازه کافی امن است و شما می‌توانید به راحتی از طریق لینک زیر حساب معاملاتی خود را در روبوفارکس افتتاح نمایید و معاملات خود را آغاز کنید. ما به طور کاملا رایگان و اصولی فارکس را از صفر آموزش می‌دهیم. پیشنهاد میکنیم در ابتدای کار از ۳۰ دلار بونوس خوش‌آمدگویی روبوفارکس بهره ببرید و همزمان آموزش‌های ما را نیز دنبال نمایید. وقتی به اندازه کافی تجربه کسب کردید سرمایه خود را وارد بازار کنید.
برچسب‌ها: ,

 اگر در اینترنت آموزش فارکس را جستجو کنید، خواهید دید که سایت‌های متعددی، آموزش های مختلفی درباره بازار فارکس ارائه کرده‌اند. تعداد زیادی از این سایتها آموزش فارکس را رایگان در اختیار شما قرار داده و تعداد زیادی نیز برای آموزش، از شما هزینه دریافت خواهند کرد. اما از نظر ما، یک آموزش خوب فارکس باید ویژگی‌هایی را داشته باشد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. شما به بهترین آموزش بازار فارکس در این سایت بصورت کاملا رایگان دسترسی خواهید داشت. نیازی به هزینه کردن نیست، با ما همراه باشید تا بهترین آموزش فارکس از مراحل مقدماتی تا سطوح کاملا پیشرفته را به صورت کاملا حرفه‌ای و با رعایت تمامی متدهای نوین آموزشی دریافت کنید.

آموزش بازار فارکس به زبان ساده

و در عین حال، جامع

بازار فارکس بسیار بزرگ بوده که ریزه‌کاری‌های فراوانی دارد. اگرچه در ابتدا ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما در حقیقت به هیچ عنوان بازار پیچیده‌ای نیست. شرط آنکه پس از ورود به این دنیای جدید و جذاب، سردرگم نشده و مستقیما به سمت هدفتان حرکت کنید، یادگیری صحیح و اصولی مفاهیم، شناخت ابزارها، تدوین استراتژی معاملاتی و صد البته انتخاب درست بروکر است. تمامی این موارد جزو سرفصل‌های دوره رایگان آموزش بازار فارکس بوده و گام به گام همه‌ی آن‌ها را یاد خواهید گرفت.

آموزش مفهومی و تصویری بازار فارکس

طبیعتا هرچقدر که محتوای آموزشی به همراه مثال و تصویر باشد، یادگیری مطالب راحت‌تر خواهد بود. ما در تجارت فارکس، تمامی محتواهای آموزشی را به همراه تصاویر ارائه می‌کنیم تا زمان یادگیری معامله‌گران تازه وارد، به حداقل برسد. آموزش‌های سرمایه گذاری در بازارهای جهانی به صورت مفهومی بوده تا قبل از هر چیزی، با چارچوب و اصول بنیادین آشنا شوید. هنگامیکه این مفاهیم را یاد بگیرید، نصف مسیر را رفته‌اید.

به روز و مدرن

و صد البته جذاب

اگرچه ممکن است مفاهیم و بنیاد اصلی بازارهای جهانی تغییر نکند، اما با گسترش علم و رونمایی از ابزارهای جدید، راه برای کسب سود بیشتر از هر معامله باز می‌شود. برای مثال، اندیکاتورهای جدیدی ممکن است در دسترس معامله‌گران قرار گیرد که حاشیه‌ی سود آن‌ها را چند برابر کند. بنابراین، مجموعه‌ای که قصد آموزش بازار فارکس را دارد، باید همواره دانش خود را به روز نگهداشته تا بتواند دوره‌ی آموزشی جامعی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. به همین جهت است که ما در تجارت‌فارکس، همه روزه در حال بررسی محتواهای آموزشی خود هستیم.

سرمایه گذاری نه تنها ریسک‌های متعددی به همراه دارد، بلکه ماهیت آن بسیار خشک و خسته کننده است، به همین دلیل نیز ما سعی می‌کنیم تا آموزش های رایگان ارائه شده برای بازار فارکس جذاب باشند تا نه تنها مانع از خستگی شما شده، بلکه انرژی و انگیزه‌ی شما را برای کسب سود از بازارهای جهانی، بیشتر کند.

آموزش نوآورانه بورس فارکس

بورس فارکس یک بازار گسترده بوده و آنچه ما تا کنون در سایت‌ها مشاهده کردیم، یک‌سری آموزش‌های تکراری است که از قدیم وجود داشته. ما بر این باوریم که باید بهترین آموزش را برای کاربران فارسی زبان آماده کنیم، از این رو تیم تجارت‌فارکس، همواره با بررسی سایت‌ها و سورس‌های مرجع آموزشی انگلیسی زبان و با ترجمه و بهینه سازی آموزش‌های آنها، متدهای نوین و جدیدترین مطالب کاربردی را برای شما فراهم کنیم. حتی مهم نیست شما در کدام شهر یا در کدام کشور هستید، اگر پارسی زبان هستید و به سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی علاقه دارید، این آموزش‌ها برای شما کاملا کاربردی خواهد بود.

آموزش بازار فارکس در ایران

یکی از تلاش‌های اصلی تجارت‌فارکس، ایجاد فرصت برابر در تمامی مناطق ایران است. فارغ از اینکه ساکن تهران باشید یا هر شهر دیگر، آموزش‌های ما برای ورود به این بازار، آموزش بازار فارکس را کاملا رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. ما تا کنون در بسیاری از شهرهای ایران، فعال بوده و معامله‌گران قدرتمندی را در شهرهای مختلف ایران و در کشورهای پارسی‌زبان دیگر، تربیت کرده‌ایم.

برچسب‌ها: ,

چرا اکسپرت فارکس عصای دست تریدرها است

 اکسپرت فارکس

اکسپرت فارکس در حقیقت رباتهای معامله گر کد نویسی شده ای هستند که به سادگی و در کمال دقت، هر آنچه بر عهده آنها گذاشته شده است را انجام می‌دهند. از آنجایی که این ربات‌ها بدون هیچ دخالت انسانی کار خود را پیش برده، هیچگونه خطایی در کار آن‌ها وجود ندارد.اکسپرتهای فارکس انواع مختلفی دارند، بعنوان مثال اکسپرت مارتینگل – اکسپرت اسکالپر – اکسپرت آنتی مارتینگل . اکسپرت اندیکاتوری – اکسپرت معادله ای – اکسپرت بر پایه استراژی و ده‌ها و صدها نوع دیگر اکسپرت فارکس. ما تمام تلاشمان بر این است تا بهترین اکسپرتهای فارکس را پس از بررسی و تایید، کدنویسی کرده و کاملا رایگان برای دانلود در اختیار معامله گران ایرانی قرار دهیم. تمامی اکسپرت‌های ارائه شده به همراه فایل آموزشی بوده تا به آسانی مورد استفاده قرار گیرند.

انواع اکسپرت فارکس

اگر به دنبال انتخاب بهترین اکسپرت فارکس هستید، حتما می‌بایست با انواع اکسپرتهای فارکس آشنا شوید. برای اکسپرتهای فارکس دسته‌بندی‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه، هر یک از آن‌ها بررسی خواهیم کرد. در دسته‌بندی اول، اکسپرت‌ها به دو بخش اتوتریدینگ و مدیریتی تقسیم بندی شده و در دسته بندی دوم، به چهار بخش یعنی اندیکاتوری، غیر اندیکاتور، مارتینگل و آنتی مارتینگ تقسیم می‌شوند. هر چهار بخش، در ادامه توضیح داده خواهند شد.

اکسپرت های اتوتریدینگ

اکسپرت‌های اتوتریدینگ، علاوه بر تحلیل و پردازشی که انجام می‌دهند، وظیفه معاملاتی نیز را بر عهده می‌گیرند. این بدان معنا است همانند یک انسان، اقدام به خرید یا فروش کرده و یا معاملات باز را مدیریت می‌کنند. از اکسپرتهای اتوتریدینگ میتوان به اکسپرت ریاضی یا ایرپلن یا اکسپرت مک دی اشاره کرد و یا به اکسپرتهای مدیریت معاملات همانند اکسپرت کلوز پرافیت که وظیفه مدیریت معاملات باز را بر عهده دارد.

اکسپرت‌های مدیریت چارت

این دسته از اکسپرتها را عموما با نام داشبورد های معاملاتی در فارکس میشناسیم. در واقع این اکسپرتهای فارکس وظیفه مدیریت چارت را داشته و برای معامله خودکار نیاز به معامله گر یا تریدر (انسان) وجود دارد. بنابراین، این مدل از اکسپرت‌ها قابلیت معامله‌ی خودکار ندارند.دسته‌بندی دوم

در این دسته بندی، اکسپرتهای فارکس بر اساس نوع خدماتی که ارائه می‌کنند دسته بندی می‌شوند. طبیعتا ممکن است یک اکسپرت همزمان در چندین دسته بندی مختلف قرار بگیرد. اما به صورت کلی می‌توان در این مدل از دسته‌بندی، اکسپرت‌ها را به چهار بخش تقسیم بندی کرد.

اندیکاتوری

این اکسپرتها بر اساس یک یا چند اندیکاتور توسعه داده شده و در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، Hi MACD نمونه‌ای از اکسپرت اندیکاتور است.

اکسپرت‌های غیر اندیکاتوری

این اکسپرتها عموما بر پایه یک معادله ریاضی بوده و مبنای محسابتی دارند. یکی از این اندیکاتورهای غیر اندیکاتوری، اکسپرت ریاضی بوده که در دسته‌بندی اکسپرتهای اتوتریدینگ نیز قرار می‌گیرد. همچنین، اکسپرت کلوز پرافیت که فقط اعداد ورودی را لحاظ کرده و مطابق آن از معاملات خارج می‌شود نیز غیر اندیکاتوری است.

اکسپرت‌های فارکس مارتینگل

در این نوع از اکسپرتها برای مدیریت سرمایه، از شیوه و روش معاملاتی مارتینگل استفاده می‌شوید. اگر نمی‌دانید مارتینگل چیست میتوانید در همین سایت در کادر جستجو عبارت مارتینگل را جستجو کرده و مقاله‌ی مورد نظر را مطالعه کنید.

اکسپرت‌های آنتی مارتینگل

در این اکسپرتها نیز بر اساس استراتژی آنتی مارتینگل عمل شده و مجددا اگر نمیدانید آنتی مارتینگ چیست، همین عنوان را در قسمت جستجو، وارد کنید تا به مقاله‌ی مربوطه، منتقل شوید.اما برای توضیح خلاصه و ساده آنتی مارتینگل باید بگوییم: زمانی که معامله‌گر در معالمه‌ای ضرر می‌کند، حجم حساب را دو برابر نکرده، اما به همان پوزیشن می‌چسبد که به زودی این ضرر مرتفع نمی‌گردد. از سوی دیگر هنگامی که یک معامله‌گر در معامله‌ای سود می‌کند، حجم موجودی معاملاتی را دو برابر کرده که با دو برابر ریسک نیز مواجه می‌شود. پشت این رویکرد، چنین تفکری وجود دارد که بعد از برنده شدن در یک معامله، شما با «پول آزاد» شروع به معامله می‌کنید.

همانطور که گفتیم میتوان برای اکسپرتهای فارکس دسته بندی های متعدد در نظر گرفت بعنوان مثال اکسپرت فارکس اسکالپر.اکسپرت فارکس هدجینگ – اکسپرت فارکس کرولیشن و بسیار اسامی مختلف که میتوان بر اساس آن دسته بندی انجام داد.

برچسب‌ها: ,

آیا بایننس در ژاپن ممنوع میشود؟

 بایننس

در چند روز گذشته، کشورهای بزرگ و پیشگام اقتصادی دنیا، دست به دامان بانک مرکز خود زده و هشدارهایی را به بایننس داده‌اند. اما اصل ماجرا چیز دیگری بوده که به شیطنت رسانه‌ها، تعبیر متفاوتی از آن نقل شده است. حال اصل داستان چه بوده است؟

خرید و فروش رمزارزها تبدیل به یکی از روش‌های مدرن سرمایه گذاری شده که بیش از 60 درصد انسان‌های روی زمین، حداقل یکبار وارد این حوزه شده‌اند. وقتی صحبت از 60 درصد انسان‌ها می‌شود، یعنی بیش از 4 میلیارد نفر. این تجمع عظیم سرمایه در این حوزه، باعث نگرانی حکومت‌های جهانی و خصوصا سرمایه‌داران و اقتصاددانان جهان شده است.

هرچه باشد، افراد سرمایه‌دار دوست ندارند که از معاملات جهانی به بهره بمانند. به همین جهت نیز با استفاده از روابط سیاسی و دیپلماتیک که با سران کشورها دارند، تلاش می‌کنند تا جلوی تجارت آزاد و جهانی و خصوصا در قسمت رمزارزها گرفته شود. مجموعه‌ی بایننس نیز به عنوان پیشگام عصر تبادلات مالی آزاد، همواره دستخوش هشدارها و اخبار جعلی قرار گرفته است.

بانک‌های مرکزی کشورهای پیشرفته دنیا، نیاز به سرمایه‌گذاری مردم در داخل بانک‌های ملی داشته و تمایل دارند که پول و سرمایه‌ی مردم در داخل این نهاد رد و بدل شود. از طرف دیگر، بورس کشورها نیز محلی برای حمایت از صنعت است. اما در بازار رمزارزها، همه چیز به گونه‌ی دیگری بوده و باج و مالیاتی به سردمداران حکومتی یا نهادهای بانکی و اقتصادی داده نمی‌شود. به همین جهت نیز حکومت‌ها به دنبال ریزش سرمایه‌گذاران در این بازار بزرگ بوده تا بتوانند سرمایه‌ی آنها را در بانک، بورس، ملک و … نگهدارند.

بنابراین، پشت این اخبار و هشدارها، چیزی جز سهیم شدن در میزان ثروت و سرمایه نبوده و اساسا نمی‌توان فعالیت مجموعه‌ی عظیم و پرطرفدار بایننس را محدود کرد. اما از طرف دیگر، ترس‌هایی نیز وجود داشته که قطعا بی دلیل نیست و مهمترین آن نیز، داستان‌های پولشویی و حمایت از تروریسم جهانی است.

جابجا کردن پول در بین کشورها، حتما باید تحت نظارت نهادهای مالی بزرگ دنیا باشد تا مانع از پولشویی شده و از ترورسیم حمایت نشود. این کار، کاملا منطقی و صحیح است و اساس یک دنیای سالم بوده و قطعا باید حمایت شود. اما در بایننس، تمامی تراکنش‌های مالی، کاملا بدون نظارت شخص سوم صورت گرفته و هر فردی، با یک ایمیل ساده می‌تواند وارد این صرافی دیجیتال جهانی شده و به هر گوشه‌ای از دنیا که می‌خواهد، پول ارسال کند.

هشدارهای بریتانیا و ژاپن هم بیشتر با محوریت همین قوانین مبارزه با پولشویی بوده و اتهام دیگری به این مجموعه وارد نشده است. این دو کشور (و قطعا کشورهای دیگر دنیا)، خواستار نظارت و شفافیت‌های مالی بوده که سازمان‌ها و ارگان‌های سودجو و بعضا وابسته به حکومت‌های دیکتاتوری و حامی تروریسم، نتوانند زیرشاخه‌های خود را حمایت کرده و پول برای آنها واریز نمایند.

بنابراین، هیچ کدام از این کشورها نمی‌توانند با فعالیت‌های بایننس (حداقل در ظاهر و بطور رسمی)، مخالفت کرده و تنها دست آویز آنها، شفافیت تراکنش‌های مالی و در راستای جلوگیری از پولشویی بوده است. برای یادگیری نحوه افتتاح حساب بایننس این مقاله را مطالعه کنید.

برچسب‌ها: بایننس,

فارکس

چند صد سال طول کشید تا پس از بکارگیری از پول به عنوان واسط خریداری، مبحثی به نام سرمایه گذاری یا زیاد کردن سرمایه و داشته ها با استفاده از پول، به وجود آید. البته منظور این نیست که در زمان قدیم، کسی به فکر افزایش داشته ها نبود، بلکه عموما تجارت، پرورش دام، کشاورزی و … منبع اصلی ایجاد درآمد برای افراد بود.

با گذر سالها و تکامل علم سرمایه گذاری، در کنار تجارت و سایر شغلهایی که پیش از آن وجود داشت، مبحثی به نام سرمایه گذاری و کسب درآمد بیشتر با استفاده مناسب از پول به وجود آمد. و اینگونه شد که نزدیک به صد سال قبل، اولین بورس جهانی برای مشارکت سرمایه گذاران ایجاد گردید. بنابراین، اولین قدم های ایجاد یک شغل به نام سرمایه گذاری که به صورت رسمی و مورد پسند حکومت ها و دولت ها قرار بگیرد، برداشته شد.

چند دهه بعد از راه افتادن بورس در کشورهای مختلف، بازار جدید به وجود آمد که فراتر از خرید و فروش سهام (سرمایه گذاری و مشارکت در سود شرکت ها) بود. در این بازار، خود پول به عنوان کالایی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شد که به آن بازار فارکس گفته شد. هدف این بازار، ایجاد یک سامانه ی بسیار گسترده و فراگیر، برای حمایت از ارز کشورهای مختلف بود.

فارکس در حقیقت مکانی است برای سرمایه گذاری بر روی ارز یک کشور. برای مثال، فرض کنید که با توجه به سیاست های اخیر کشور آمریکا در مقابله با بحران کرونا (و در نقطه مقابل، موفقیت اروپا در این زمینه)، ارزش ارز آمریکا (دلار آمریکا)، در مقایسه با ارزش ارز اتحادیه اروپا (یورو) کاهش یابد. این بدان معناست که اقتصاد اروپا در برهه ای از زمان، قویتر از آمریکا خواهد شد و ارزش پول آن بالاتر خواهد رفت.

بنابراین، سرمایه گذار میتواند ارز دلار را فروخته و ارز یورو را خریداری کند (مثل فروش سهم شرکت اول و خریدن سهم شرکت دوم در بورس). اگر این اتفاق به صورت گسترده ای بیفتد، یورو افزایش قیمت داشته و سرمایه گذار میتواند سود بیشتری کسب کند (مثل افزایش ارزش سهام یک شرکت). بنابراین، بورس و فارکس تشابه زیادی به یکدیگر دارند، اما قطعا فارکس جهانی تر از بورس های مختلف است.

کارگزارانی که خدمات خرید و فروش ارزها در فارکس را برای مشتریان فراهم میکنند، بروکر نامیده شده و دامنه ی فعالیت آنها بسیار جامعتر و بزرگتر از کارگزاران بورس است. ارزش تراکنش های انجام شده در بروکرها، صدها و شاید هزاران برابر یک کارگزار معمولی بورس است. خدمات بیشتر، پول بیشتر، تنوع خرید و فروش و … همگی جزو تفاوت هایی است که بین کارگزار و بروکر وجود دارد.

این تنوع خدماتی باعث شده تا سرمایه گذاران، پیش از ورود به بازار فارکس نیاز به آموزش داشته باشند. بنابراین، اگر آموزش سرمایه گذاران تکمیل باشد، قطعا بازار فارکس مکانی پرسودتر از بورس کشورهای مختلف خواهد بود.

برچسب‌ها: ,

بروکرها چگونه کسب درآمد میکنند

 بروکرهای فارکس، از سه طریق درآمد کسب می‌کنند. اولین و ساده‌ترین روش کسب درآمد، کمیسیون است. احتمالا همه‌ی ما با مفهوم کمیسیون آشنا هستیم. کمیسیون یعنی گرفتن حق الزحمه در ازای انجام یک خدمت مشخص. برای مثال، وقتی ملکی را معامله یا اجاره می‌کنید، بنگاه یا همان مشاور املاک، درصدی از مبلغ جابجا شده (قیمت خرید مسکن و یا مبلغ رهن کامل منزل) را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند. بروکرها نیز می‌توانند به ازای انجام هر معامله، مبلغی را به عنوان کمیسیون دریافت نمایند. درصد کمیسیون بسیار ناچیز است، اما برای کسانیکه معاملات متعددی در طول روز انجام می‌دهند، ممکن است رفته رفته عدد کلی کمیسیون پرداخت شده، بیشتر و بیشتر شود. بنابراین، بسته به استراتژی معاملاتی خود، باید بروکر یا حسابی را انتخاب کنید که مدل کمیسیون گرفتن آن، مناسب شما باشد.

روش دومی که کارگزاران فارکس برای خود درآمد ایجاد می‌کنند، گرفتن بهره یا همان SWAP است. بهره در پایان هر روز محاسبه شده و فارغ از زمان باز کردن معامله است. بنابراین، اگر صبح زود معامله را باز کنید و یا ساعاتی قبل از پایان شب، هیچ تفاوتی وجود نداشته و در هر صورت، با رفتن به روز بعد، نرخ بهره در حساب شما منظور خواهد شد. بعضی از بروکرهای معتبر جهانی، حسابی را تحت عنوان حساب بدون بهره و یا حساب اسلامی ارائه کرده‌اند که در آن هیچگونه بهره‌ای دریافت نخواهد شد. اگرچه نرخ بهره یا همان سوآپ بسیار کم است، اما برای افرادی که معاملات طولانی مدت را در استراتژی معاملاتی خود قرار داده‌اند، ممکن است سنگین شود. به همین جهت نیز، بروکر یا حسابی باید انتخاب شود، که نرخ بهره‌ی آن متناسب با سبک معاملاتی تریدر باشد.

آخرین روشی که بروکرها از آن درآمد کسب می‌کنند، اسپرد است. اگر می‌خواهید بدانید که اسپرد در فارکس چیست مقاله‌ای با همین نام را مطالعه کنید. البته درهمین جا نیز همانند موارد قبلی، توضیح اندکی درباره‌ی آن خواهیم داد. این نوع از درآمد بروکرها را می‌توان با یک مثال ساده، کاملا توضیح داد. هنگامیکه شما برای خریدن یا فروختن یک ارز به صرافی مراجعه می‌کنید، حتما می‌دانید که نرخ خرید و نرخ فروش آن ارز، با یکدیگر متفاوت است. صرافی‌ها در حقیقت هنگام فروش یک ارز، آن‌را گرانتر و هنگام خریدن همان ارز، آن‌را ارزانتر از قیمت بازار، معامله می‌کنند. این اختلاف قیمت خرید و فروش در بازار فارکس به نام اسپرد معرفی شده است.

همانطور که در مقاله‌ی اسپرد در فارکس چیست بیان خواهیم کرد، اسپرد دو مدل متفاوت دارد. بعضی از بروکرها این اسپرد را به صورت فیکس (درصد ثابت) و بعضی نیز به صورت شناور (تغییر درصد هنگام روندهای مختلف بازار) لحاظ می‌کنند.

بنابراین، اگر بروکری اسپرد خود را صفر نگهداشته باشد (که بعید است)، حتما از دو روش دیگر برای کسب درآمد استفاده کرده است.

برچسب‌ها: ,

تمامی کسب و کارها برای کسب و سود و درآمد بیشتر راه اندازی میشوند. بعضی از کسب و کارها به مشتریان خدمات میدهند، بعضی ها جنس و کالا میفروشند و بعضی ها نیز در ازای مشاوره، مبلغی را دریافت میکنند. بروکرها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بروکرها یک واسط بین سرمایه گذاران و بازارهای جهانی هستند. بروکرها، بستر خرید و فروش جفت ارز، فلزات گرانبها، سهام شرکت های بزرگ دنیا، ارزهای‌دیجیتال و ... را برای همگان فراهم کرده و در این راه باید درآمدی نیز برای خود کسب کنند.

بروکرها نیز همانند صرافی ها، از روی هر معامله، مبلغی را به عنوان حق الزحمه ی خود دریافت میکنند. یعنی آنها هنگام فروش دارایی آن را اندکی گرانتر از قیمت کنونی بازار به تریدرها فروخته و هنگام خریدن نیز آن را اندکی ارزانتر از معامله گران میخرند. به این تفاوت قیمت خرید و فروش، اسپرد گفته میشود.


بنابراین، اگر سوالی در ذهن شما شکل گرفت که اسپرد چیست و چرا باید آنرا پرداخت کرد، صرافی های فیزیکی را در ذهن مجسم کنید که در ازای خرید و فروش ارز، مبلغی را بعنوان حق الزحمه ی خود دریافت میکنند. این حق الزحمه، دقیقا همان اسپرد است. اصولا صرافی ها از اسپرد شناور استفاده میکنند. این یعنی حق الزحمه صرافی همواره عدد ثابت (یا درصد ثابتی از قیمت ارز) نبوده، بلکه با توجه به عرضه و تقاضا، تغییر میکند.

اما بعضی از بروکرها، علاوه بر ارائه‌ی خدمات با اسپرد شناور (یا متغیر)، اسپرد ثابت نیز ارائه میکنند. یعنی همواره یک دارایی را با درصد مشخصی گرانتر فروخته و یا با درصد مشخصی ارزانتر میخرند. این تفاوت در نوع تعیین اسپرد (شناور یا متغیر)، بر مبنای سیاست های کلی بروکر بوده و توجه به این نکته در انتخاب بروکر مناسب معامله گر، ضروری است.

برچسب‌ها: ,

کارگزارن جهانی چه نقشی دارند؟

 کارگزاران چه کسانی هستند؟

همواره بین صنعت و سرمایه تعامل وجود دارد. فرد متخصصی را در نظر بگیرید که با یک ایده ی جدید، به دنبال تاسیس کارخانه یا مجموعه ی خاصی است. اگر سرمایه ی لازم برای این فرد وجود نداشته باشد، صنعت از گسترش و تحول باز میماند. حال این موضوع را بزرگتر در نظر بگیرید و به کشور و جهان تعمیم دهید. هنگامیکه یک کالا/دارایی به بورس عرضه میشود، هدف جذب سرمایه است. شما به عنوان سرمایه گذار، بخشی از سهام یک شرکت را خریداری کرده و به آنها پول نقد میدهید. شرکت/مجموعه نیز در عوض آن، شما را در پیشرفت خود (سود) شریک میکند.

اگر بازهم مسئله را بزرگتر در نظر بگیریم، برای تبادل کالا بین کشورها، نیاز به رد و بدل شدن پول وجود دارد. کارخانه میتواند در اروپا باشد و سرمایه گذار در آمریکا. بنابراین، باید ارزی به عنوان ملاک و مبنا قرار داده شده تا طرفین به توافق برسند. ارز رایج آمریکا دلار بوده و ارز اروپا نیز یورو است. اما ارزش یورو در مقابل دلار چگونه باید تعیین شود؟! در بازار آزاد، همه چیز بر مبنای عرضه و تقاضا تعیین میشود. اگر دلار خواهان بیشتری نسبت به یورو داشته باشد، قیمت آن در مقایسه با یورو بیشتر خواهد شد و بر عکس.

بروکرها

کارگزارانی که همانند صرافی های محلی، ارزهای مختلف دنیا را به یکدیگر تبدیل کرده و در اختیار مشتریان قرار میدهند. بروکر در حقیقت واسطی است میان کسانیکه قصد دارند (مثلا) با فروش یورو، دلار بخرند (مثلا در اروپا زندگی کرده و قصد دارند در آمریکا سرمایه گذاری کرده و یا به آنجا مسافرت کنند). اگر تعداد کسانیکه یورو را فروخته و دلار میخرند بسیار زیاد شود، ارزش دلار بالاتر رفته و گرانتر (به نسبت یورو) میشود.

علاوه بر خرید و فروش جفت ارز (یورو به دلار)، بروکرها واسطی هستند بین کسانیکه قصد دارند با خرید دارایی های مختلف (همانند طلا، مس، سهام شرکت های بزرگ و ...)، سرمایه گذاری انجام دهند. بنابراین در اقتصاد آزاد جهانی، بروکرها نقش مهم و تسهیلگری را ایفا کرده و قدرت مالی آنها تقریبا مشابه بانک های جهانی است. اما هر بروکری معتبر نیست.

بروکرها نیز همانند همه ی نهادهای مالی، باید تحت نظر بوده و عملکرد آنها ارزیابی شود. سازمان های مالی بزرگ در سرتاسر دنیا، تحت نظر بانک مرکزی کشورها فعالیت کرده و باید مجوز یا اصطلاحا رگولاتوری معتبری داشته باشند. بنابراین، هر مجموعه ای که ادعای بروکری دارد، ابتدا باید اثبات کند که رگولاتوری معتبری دارد تا در لیست بروکرهای معتبر جهانی قرار گیرد. از طرفی هم ممکن است یک بروکر، فقط در یک منطقه خاص اعتبار داشته باشد  و فعالیت آن در سایر نقاط دنیا، ممنوع باشد.

برچسب‌ها: ,

 بروکر یا همان کارگزار، واسطی است بین معامله گران و بازارهای جهانی. همانگونه که بازار بورس ایران بدون وجود کارگزارانی همچون آگاه و مفید، بدون استفاده برای عموم مردم است، بروکرها نیز همین نقش تسهیلگری را در بازارهای جهانی ایفا میکنند. اما دو مدل بروکر وجود دارد:

  • بروکری که با اعتبار است
  • بروکری که صرفا با خرید تجهیزات، در نقش بروکری ظاهر شده است

برای تشخیص بروکرهای معتبر و پیشگیری از ضرر زیان، این مقاله را بخوانید.

پارامترهای مهم انتخاب بروکر

در انتخاب بروکر پیش از همه چیز، باید به رگولاتوری آن دقت کرد. رگولاتوری همانند مهر استاندارد بر کالاها، مجوز بانک مرکزی برای بانک ها و صرافی ها، سیب سلامت برای کالاهای پزشکی و ... بوده و داشتن آن الزامی است. در اولین گام، برای انتخاب بروکر فارکس باید به داشتن رگولاتوری دقت کرد. بسیاری از بروکرهای فعال در ایران، حتی رگولاتوری معتبر ندارند.

اگرچه این موسسات نمیتوانند با رگوله های معتبری همچون NFA و CySec داخل ایران فعالیت نموده و ناچارا باید از رگوله های آفشور استفاده کنند، اما همین نکته که این موسسات در نقاط دیگر دنیا، رگوله دارند، باعث قوت قلب و اعتبار آن ها است.

چرا رگولاتوری مهم است؟

رگوله ها، سازمان های نظارتی هستند که گرفتن مجوز از آنها، نیازمند داشتن سرمایه ی زیاد، پیروی از قوانین و صحت عملکرد است. بنابراین، موسسه ای که تحت نظارت رگولاتوری باشد، بدون شک قابل اعتماد است.

از طرفی، بعضی از بروکرها صرفا با ادعای داشتن رگولاتوری، اقدام به تبلیغات میکنند. پیش از آنکه به آنها اعتماد کنید، کافی است لیست بروکر های معتبر برای ایرانیان را بررسی کنید تا از اعتبار آن ها مطمئن شوید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 1
بازدید ماه گذشته : 1
بازدید سال گذشته : 151
کل بازدید : 3554