x تبلیغات
Mr Seo

Mr Seo

آشنایی بیشتر با بروکر ITB

 بروکر itb یکی از کارگزاری های معتبر فارکس بوده که متاسفانه کمتر تریدری در ایران نام آن را شنیده است. این کارگزاری به دلیل تبلیغات محدود، کمتر توانسته در میان تریدرهای ایرانی جا باز نماید. با این حال، بهتر است بدانید که آی تی بی نه تنها یکی از معتبرترین بروکرهای جهانی است، بلکه خدماتی به مشتریان خود ارائه کرده که تقریبا در هیچ بروکر دیگری مشاهده نشده است. در ادامه، مزایای منحصر به فرد این کارگزاری تراز اول جهانی را بررسی خواهیم کرد.

نقطه قوت بروکر آی تی بی، تیم پشتیبانی فارسی زبان آن بوده که در 24 ساعت روز و هر روز هفته، پاسخگوی مشتریان است. این کارگزاری، تنها بروکر فعال در ایران بوده که نه تنها واریز و برداشت آنی را ارائه کرده، بلکه هیچگونه کمیسیونی در هنگام شارژ و برداشت از مشتری دریافت نکرده و دقیقا مبلغ را بر اساس قیمت دلار روز، محاسبه میکند. نکته ی جالب اینجاست که هنگام شارژ حساب، بروکر قیمت دلار را به عدد کمتر و در هنگام برداشت، قیمت دلار را به عدد بیشتر گرد میکند.

این کارگزاری، پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 را در اختیار مشتریان خود قرار داده که در حقیقت، جدیدترین پلتفرم معاملاتی شرکت متاکوتس بوده و آپشن‌های متعددی را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. نمادهای معاملاتی ارائه شده در سبد معاملاتی این بروکر، بیش از 250 نماد بوده که به معنای پتانسیل بسیار بالا برای کسب درآمد از گوشه و کنار مارکت های مختلف بازار است. تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند از اهرمی تا 1،000 برابر استفاده نموده تا معاملاتی پرسود انجام دهند.

بروکر itb با سرورهای متعدد خود در سرتاسر دنیا، حداکثر سرعت انجام معاملات را در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. راهنمای تصویری ثبت نام در بروکر itb را می‌توانید در این مقاله مطالعه نمایید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 2
بازدید ماه گذشته : 3
بازدید سال گذشته : 150
کل بازدید : 3553