x تبلیغات
قیمت لمینت سرامیکی در تهران چقدر است؟

قیمت لمینت سرامیکی در تهران چقدر است؟

فقط کافی است تفاوت لبخندتان را در آینه ببینید تا عاشق خودتان و زیبایی جدیدتان شوید. برای مطالعه در خصوص مزایای لمینت سرامیکی روی لینک کلیک کنید.

قیمت لمینت سرامیکی در تهران چقدر است؟

لمینت سرامیکی میتواند لبخندی را به شما هدیه دهد که چشم هر پسری را جذب خود کند. این لبخندها که شباهت بسیار زیادی به لبخندهای هالیوودی دارند، تمرکز تمامی اطرافیان را به سمت شما جلب کرده و میتوانند اعتماد به نفس شما را 3 برابر کنند. سفیدی این لمنیت ها در روز و شب برق زده و به همراه یک رژ لب قرمز، شما را از تمامی دختران دور و برتان، مجزا میکند. شما همانند گوهری خواهید بود در میان جمع.

لمینت سرامیکی درمانی است یا زیبایی؟

زیبایی منحصر به فرد لمینت سرامیکی، تنها ویژگی آن نیست. بلکه این روش، به نوعی یک روش درمانی نیز به حساب می آید. هنگامیکه دندان ها و خصوصا دندان های جلو دچار مشکل شده و بعضا عصب کشی شده باشند، ممکن است استحکام خود را از دست بدهند. با استفاده از روکش های لمینتی، این استحکام از دست رفته به دندان های جلو بازگشته و به این ترتیب، شما از دندان های خود نیز بهتر مراقبت کرده اید.

چند دندان باید لمینت شود؟

بسته به نوع لبخند و میزان باز شدن دهانتان به هنگام خندیدن، احتمالا بین 6 تا 8 دندان در هر فک باید لمینت شود. اما آناتومی چهره ی اکثر ایرانیان به نحوی است که به هنگام خندیدن، فقط فک بالا نمایان شده و دندان های پایین، پشت لب مخفی میشوند. بنابراین، این امکان وجود دارد که شما نیز فقط به زیباسازی 6 دندان بالا نیاز داشته باشید. البته دقت داشته باشید که هر چقدر تعداد دندان های لمینت شده بیشتر باشد، زیبایی لبخند شما بیشتر بوده و نهایتا برق دندان هایتان نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت لمینت سرامیکی چقدر است؟

هر واحد لمینت سرامیکی قیمتی تقریبا معادل یک و نیم میلیون تومان داشته که هرطور حساب کنیم، کاملا ارزشش را دارد. فقط کافی است تفاوت لبخندتان را در آینه ببینید تا عاشق خودتان و زیبایی جدیدتان شوید. برای مطالعه در خصوص مزایای لمینت سرامیکی روی لینک کلیک کنید. در ضمن، هیچ کجای تهران، نمیتوانید دندانتان را زیباتر از مرکز دندانپزشکی درفام کنید. کافی است نمونه کارهای قبلی را مشاهده کنید.

برچسب‌ها: لمینت سرامیکی,لمینیت سرامیکی,لبخند هالیوودی,زیباسازی لبخند,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 1
بازدید ماه گذشته : 1
بازدید سال گذشته : 151
کل بازدید : 3554