x تبلیغات
آی اف سی مارکتز و خدمات متنوع آن

آی اف سی مارکتز و خدمات متنوع آن

بروکر آی اف سی مارکتز اگرچه در ایران کمتر شناخته شده است، اما یکی از بروکرهای تراز اول جهانی بوده که خدمات آن واقعا متمایز است. برای مثال، حداقل حجم معامله

آی اف سی مارکتز و خدمات متنوع آن

 کارگزاری نام آشنای آی اف سی مارکتز نزدیک به دو دهه است که در سرتاسر جهان میزبان تریدرهای حرفه ای است. این بروکر در ایران اما کمتر شناخته شده و اکثر تریدرها، هیچگونه آشنایی با خدمات متمایز و منحصر به فرد آن ندارند. اگر تریدر حرفه ای هستید، در اولین نکته باید به شما بگوییم که آی اف سی مارکتز تنها کارگزاری است که امکان معامله برروی حجم های کمتر از 0.01 لات را به مشتریان داده که به معنای کاهش چشمگیر ریسک معاملات و بالا رفتن احتمال کسب درآمد در فارکس است.

در حسابی به نام نت ترید ایکس که حساب اختصاصی این بروکر و برروی پلتفرم معاملاتی با همین نام است، تریدر نه تنها میتواند حجم معامله را کاهش دهد، بلکه میتواند از معامله برروی نماد معاملاتی اختصاصی استفاده نماید. این خدمات، تقریبا در هیچ بروکری ارائه نشده است. بنابراین، اگر شما زودتر با این کارگزاری آشنا میشدید، احتمالا زودتر تصمیم به تغییر بروکر خود میگرفتید.

در مقایسه ای بسیار ساده، بروکر آلپاری تنها 100 نماد معاملاتی ارائه کرده است، اما آی اف سی مارکتز بیش از 650 نماد را در سبد تریدر قرار داده تا در هر لحظه بتواند از هر بخش مارکت های مالی استفاده نماید. تیم پشتیبانی فارسی زبان این کارگزاری، بهترین عملکرد را در میان تمامی بروکرها داشته و در هر ساعتی از شبانه روز که باشد، پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهد بود. مزیت دیگر بروکر نیز امکان ساخت حساب واقعی معاملات، بدون احراز محل هویت است. این بدان معناست که در کمتر از چند دقیقه، حساب معاملاتی شما ساخته شده و امکان معاملات سودآور در فارکس برای شما فراهم خواهد شد.

برای دیدن راهنما تصویری ثبت نام در آی اف سی مارکتز میتوانید برروی لینک کلیک نمایید.

منبع: https://behtarinhast.ir/investing/ifc/

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 1
بازدید ماه گذشته : 1
بازدید سال گذشته : 151
کل بازدید : 3554