x تبلیغات
کارگزاری تراز اول جهانی در ایران فعالیت میکند

کارگزاری تراز اول جهانی در ایران فعالیت میکند

بروکر ifc به رغم خدمات استثایی ای که ارائه کرده، متاسفانه در ایران کمتر شناخته شده است. این کارگزاری در 80 کشور دنیا فعال بوده و سه رگولاتوری معتبر جهانی دا

 بروکر ifc

بروکر ifc

بسیاری از کسانیکه قصد ورود به بازار فارکس و سرمایه‌گذاری در آن را دارند، متاسفانه به سراغ بروکرهای قدیمی و شناخته شده‌ای همچون آلپاری و روبو فارکس می‌روند. اگر این تریدرها از تجربه‌ی تریدرهای حرفه‌ای و قدیمی بازار فارکس استفاده کنند، متوجه خواهند شد که این کارگزاری‌های قدیمی، خدمات خود را به روز نکرده و شرایط معاملاتی خوبی را برای مشتریان خود فراهم نکرده‌اند. تنها مزیت آن‌ها، سرشناس بودن و کسب اعتبار در طی سالیان درازی است که به عنوان کارگزاری فارکس مشغول به فعالیت هستند.

در سمت مقابل، بروکر IFC که قدمت کمی هم ندارد، همواره در تلاش بوده و هست تا بهترین خدمات مدرن را برای مشتریان خود عرضه نماید. آی اف سی مارکتز اگرچه در سطح جهانی بسیار شناخته شده بوده و امتیاز بسیار بالایی را کسب کرده است، اما در ایران ناشناس باقی مانده است. این کارگزاری تنها کارگزاری در ایران است که نه تنها اجازه‌ی اسکالپینگ را به تریدر داده، بلکه هدجینگ و معامله در زمان خبر نیز کاملا مجاز است.

در کنار امکان استفاده از هر دو پلتفرم معاملاتی متاتریدر 4 و 5، آی اف سی مارکتز یک پلتفرم فوق حرفه‌ای را برای تریدرهای فارکس ایجاد کرده که با نام نت ترید ایکس عرضه شده است. شرایط معاملاتی در حساب‌هایی که بر مبنای این پلتفرم معاملاتی هستند، فوق العاده بوده و نظیر آن را در هیچ بروکری مشاهده نخواهید کرد. برای مثال، تریدر می‌تواند نماد معالملاتی جدیدی را ایجاد کرده و برروی آن معامله کند.

در حساب‌های معمول این کارگزاری، 600 نماد معاملاتی عرضه شده است که در این میان، سهام شرکت‌های معتبر بین‌المللی که گزینه‌های بسیار جذابی برای خرید و فروش جهت کسب درآمد هستند، به چشم می‌خورند. برای کسب آخرین اطلاعات در خصوص بروکر ifc برروی این لینک کلیک نمایید.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 1
بازدید ماه گذشته : 1
بازدید سال گذشته : 151
کل بازدید : 3554