x تبلیغات
مراقب کوک نبودن هنگ درام آرشا باشید

مراقب کوک نبودن هنگ درام آرشا باشید

در بسیاری از مواقع، برند خوشنام آرشا در فروشگاه ها عرضه شده، اما محصول یا نو نیست، یا از کوک خارج شده است. برای اطمینان از سلامت هنگ درام آرشا تنها راه درست

مراقب کوک نبودن هنگ درام آرشا باشید

 هنگ درام آرشا به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مشتریان بسیار زیادی در سرتاسر ایران را به خود جلب کرده است. با سر زدن به چند فروشگاهی که برند آرشا را عرضه کرده بودند، چندین نکته را متوجه شدیم که با شما در میان خواهیم گذاشت. اول اینکه بسیاری از سازهای فروخته شده در این فروشگاه ها نه تنها نو نبوده بلکه حتی دست دوم هم نیست! اما متاسفانه فروشگاه با سواستفاده از نداشتن آگاهی خریدار، سازهای دست دوم را به ایشان میفروختند.

مشکل دیگری که وجود داشت، فروش سازهای خارج از کوک بود. طبیعتا خریدار هنگامیکه به فروشگاه مراجعه میکند، توان تشخیص کوک بودن نت ها را نداشته. این مشکل ممکن است چند هفته بعد و یا حتی ماه ها بعد و توسط مدرس و اساتید این حوزه مشخص شود. اما از آنجاییکه کوک هنگ درام به سادگی قابل تعمیر نیست و مدت زمان زیادی از خرید آن گذشته است، فروشگاه زیر بار نرفته و خریدار متضرر خواهد شد.

محصولات آرشا یکی از محبوبترین سازها بوده که عموما به صورت ماشینی و نیمه دست ساز تولید و روانه بازار میشوند. این برند اگرچه محبوب است، اما مشکلات تولیدی در بعضی محصولات آن مشاهده شده که باعث شده یکی از نت های آن خارج از کوک و یا در آستانه ی خارج شدن از کوک باشد و کمتر از یک سال عمر مفید داشته باشد. بنابرای، تنها از فروشگاه هایی خرید نمایید که به آن ها اعتماد داشته باشید و همچنین فروشنده خودش امکان تست کوک ساز را داشته باشد.

برای مثال، خرید هنگ درام آرشا از مجموعه هنگدرام استور، مثالی از یک خرید مطمئن است. این مجموعه تمامی سازها را توسط دو کارشناس تست کرده تا از کوک بودن آن، مطمئن شود. علاوه بر آن، تا یک هفته گارانتی داشته که در صورت مشکل در ساز، بدون هیچ چون و چرایی محصول را مرجوع خواهد کرد. بنابراین، هنگدرام استور انتخاب هوشمندانه ای برای خرید هنگ درام و خصوصا هنگ درام آرشا است.

این شرایط خرید، نه تنها برای برند آرشا، بلکه برای سایر برندهای هنگدرام از جمله کیتا، وندا و اکو نیز وجود دارد. هنگدرام استور مرجع فروش ساز هنگدرام و تمامی اکسسوری های مورد نیاز آن با بهترین قیمت است. شرایط ارسال به سرتاسر ایران نیز برای تمامی محصولات، فراهم شده است.

برچسب‌ها: هنگ درام آرشا,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته گذشته : 1
بازدید ماه گذشته : 1
بازدید سال گذشته : 151
کل بازدید : 3554